وبلاگ جدید
 
...بفرمایید تو
من که دارم میرم چرا هلم میدی؟؟؟
درباره وبلاگ


به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏برد و از میانشان می‏گذرد از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی . . .
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 9 بهمن 1389برچسب:, :: 13:28 ::  نويسنده : علی

سلااااااام بر همه دوستان..

حتما خیلی تعجب کردید که قضیه چیه..چی شده...چطور ممکنه و اینطور صحبتا..

یکی از دوستان این سایت رو معرفی کرد.بعد تحقیق فهمیدم که بابااا این لوکس بلاگ کجا و بلاگفا کجاا..

اینجا خیلی امکانات داره که بلاگفا یکی از امکانات ساده ی اینو نداره...واقعا بلاگفا به ما احترام نمیذاره..چرا باید سراغ سیستمی بریم که اصلا هیچ ارزشی برای ما قائل نیست..

اینجا کدهایی در اختیارم قرار داد که با گذاشتن اونها شما مستقیم از وبلاگ قدیم به اینجا منتقل شدید.همچنین سیستمی قرار داره که به وسیله اون می تونید مطالب وبلاگتون رو اینجا منتقل کنید..همینطور که میبینید مطالب قبلی وبلاگ اینجا هم هستن (البته نه همشون ).. تازه سیستم عضو گیری و حتی آمارگیری و ثبت نام برای ارسال خبرنامه یه قسمت کوچکی از امکانات این سایت هستش...سیستم اتوماتیک تبادل لینک واقعا عالی هستش..

همچنین الان این وبلاگ 5 تا آدرس داره که هر کدام با اضافه کردن یک پسوند بعد از نام وبلاگم فراخوانده میشه..

و کلی امکانات دیگه...

دوستان شمارو هم به عضویت در این ولاگ دعوت می کنم..چرا باید خودمونو از این همه امکانات رایگان محروم کنیم و سراغ اون بلاگفای  ساده و بدون امکانات بریم..چرا واقعا ؟!..



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت13:50---10 بهمن 1389
سلام علی آقا شما با افتخار لینک شدید .ممنون بازم ب من سر بزن باااااااااااااای

فرشته
ساعت11:54---10 بهمن 1389
نه مثه اینکه مشکل دوممو حل کردم تو اولیشو برام بگو

فرشته
ساعت11:51---10 بهمن 1389
سلام مجدد
یه سوال من تمام امکاناتشو زیر و رو کردم اما نمدونم چه جوری باید وبلاگ کوچه های نوجوونیمو ه اینجا منتقل کنم
بعدشم یه سوال دیگه چرا من واسه مطلب جدید هیچ کادری نمیبینم که متنمو توش بنویسم و فقط یه کادر کومچولو برای عنوان مطلب دارم
من منتظرم زود زود اینارو برام بگی
فهلا بای


فرشته
ساعت10:36---10 بهمن 1389

ایول منم میخوام عضو شم ما رفتیم که بریم
ولی صبر کن اون امکاناتی که میگی چیه؟؟؟؟


dokhtareh_chapdast
ساعت5:48---10 بهمن 1389
jalebeeeeeeeeeeeeeeee

shokoofeh
ساعت15:28---9 بهمن 1389
salam mobarake khobe besh fekr mikonam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 51762
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1


Contact s4lish